2015年5月2日 星期六

聖衣傳說~射手座~

之所以入手好大原因因為件玩具幾靚仔.我一直不算是星矢迷,而且聖衣神話可拆甲的設計不是我杯茶.
今次一堆出價錢日出打三更,5算不到,所以考慮了一下就收回來了.
合金件多手感很足夠,特別對腳,影左一晚相都未跌過.
可動方面幾好扭,係肩膀有少少煩.整體關節有點少鬆.
按HK$4XX的價格,我想性價比算相當好.

但其實我點講應該都唔會有幾個朋友會入手....








電影版的造型雖然頗多為人垢病,但點都比黃金魂意接受吧!
黃金魂奇怪地加入了中式元素,原因我可以了解,不過雅典聖鬥士加中式真係有D過左火位.
咁不如講去打閻羅王啦,講聖衣比灶君燻黑晒之後遇到魯班幫佢地修理啦,咁就講得通.
而且我呢D手作仔點都買件魯班聖衣鎮宅的,咁咪生意囉.
順便來幾場牛魔王對金牛,我想到后羿對射手,呂洞賓可以對山羊,乙女對手豪無疑問係觀音......


1 則留言: